محل تبلیغات شما
در یادداشت قبلی، به موضوع برندسازی شخصی و روند شکل گیری و یا بهتر است بگوییم روند دریافت ما از آن موضوع اشاره کردیم. در این یادداشت قصد داریم به این موضوع بپردازیم که پس از دوران کلاسیک، برندسازی شخصی چه شکلی به خود گرفت. دوران نئو کلاسیک ( تقسیم بندی زمانی اشاره شده از دیدگاه نویسنده می باشد) را می توان به ناپلئون هیل نسبت داد. او متولد 26 اکتبر 83، در آمریکا بود. هیل یکی از پیشگامان به نام در حوزه مربوط به موفقیت شخصی به حساب می آمد.

پیش نیازهای برندسازی شخصی

تاریخچه برندسازی شخصی (دوران نئو کلاسیک و مدرن)

تاریخچه برندسازی شخصی (کلاسیک)

شخصی ,دوران ,برندسازی ,موضوع ,یادداشت ,کلاسیک ,برندسازی شخصی ,دوران نئو ,نئو کلاسیک ,داد او ,نسبت داد

مشخصات

تبلیغات

محل تبلیغات شما

آخرین ارسال ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها